„Kiedy chodzi o modę” w reklamie eObuwie.pl
Opublikowany: 15-04-2018
Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego eObuwie.pl z butami i torebkami (należącego do CCC). Kreacją kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw.
Opublikowany: 15-04-2018
Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego eObuwie.pl z butami i torebkami (należącego do CCC). Kreacją kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw.
Dorota Wellman i Marcin Prokop, para prowadzących poranne pasmo „Dzień Dobry TVN” promuje aplikację esize.me - skaner 3D do mierzenia stóp dostępny w sklepach eobuwie.pl (Grupa CCC) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Spot z kampanii reklamowej internetowego sklepu eObuwie.pl pod hasłem "Radość nie może czekać"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc