Pod hasłem Uwaga! Takie ceny, że stracisz głowę rusza najnowsza odsłona Praktikomanii. Kampania promująca setki produktów w obłędnie niskich cenach potrwa do 14 października. Komunikacja opiera się na intensywnych działaniach ATL i BTL oraz unikatowej kampanii display.
W kilku krajach europejskich zaczęła się kampania reklamowa preparatów na przeziębienie Sudafed i Olynth (produkowanych przez koncern Johnson & Johnson). Akcję - w Polsce wspierającą tylko markę Sudafed - przygotowały firmy Lemon Sky JWT, JWT Londyn i Primus.
W telewizji, prasie, internecie, kinach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji Škody Superb. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc