Karmi Chwile
Opublikowany: 21-07-2008
letnia kampania telewizyjna marki Karmi z portfela Carlsberg Polska - 'Karmi chwile'.
Opublikowany: 21-07-2008
letnia kampania telewizyjna marki Karmi z portfela Carlsberg Polska - 'Karmi chwile'.
Carlsberg Polska poszerzył swoją ofertę o nowe bezalkoholowe piwo o właściwościach izotonicznych - Birell. Nowość dostępna jest w wybranych sklepach, a jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa.
Startuje nowa kampania telewizyjna bezalkoholowego piwa Karmi. W związku z rebrandingiem marki Penelope Cruz jest pokazywana w nowej roli: w towarzystwie twardych facetów stwierdza, że Karmi to piwo „nie za słodkie, nie za gorzkie”, doskonałe zarówno dla pań i panów.
Gwiazda światowego kina, laureatka Oscara – Penelope Cruz – została twarzą marki Karmi. Współpracy towarzyszy wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego - Karmi Granat-Pomarańcza - wybranego przez gwiazdę. Działania będą wspierane kampanią telewizyjną. Wizerunek Penelope Cruz pojawi się również na nowych etykietach butelek i materiałach POS.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc