Italico w Biedronce - reklama z Delagiem i Orleanska
Opublikowany: 06-11-2012
spot z Pawłem Delągiem i Joanną Orleańską reklamujący ekspres kawowy Italico w sklepach Biedronka
Opublikowany: 06-11-2012
spot z Pawłem Delągiem i Joanną Orleańską reklamujący ekspres kawowy Italico w sklepach Biedronka
Do 16 lutego br. potrwa kampania promocyjna "Nasz pstrąg" dotycząca walorów smakowych i odżywczych pstrąga oraz korzystnego oddziaływania hodowli ryb łososiowatych na polskie środowisko naturalne i gospodarkę. Prowadzi ją Polskie Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów po kontroli w Jeronimo Martins Polska ocenia, że firma wykorzystuje nieuczciwie przewagę kontraktową, żeby uzyskać część rabatów od dostawców współpracujących z siecią Biedronka. Spółce grozi kara wynosząca do 3 proc. jej rocznych obrotów, czyli ponad 1 mld zł.
Spot pod hasłem "Więcej czasu, więcej smaku!" promujący kawę Tchibo Barista
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc