Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Innowacja - drugie imię marki Bonduelle

495 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 27-10-2015

Od poniedziałku 26 października na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Kampania dotrze do blisko 30 mln osób (78% populacji), i pojawi się w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych, a także w internecie we współpracy z serwisami kulinarnymi. Działania promocyjne dla kukurydzy Bonduelle bez dodatku cukru będą też prowadzone bezpośrednio w sklepach.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc