Idea Bank: Duma przedsiębiorcy - case study
Opublikowany: 26-04-2014
„Duma Przedsiębiorcy” to pierwsza kampania, w której bank promują sami jego klienci - mali przedsiębiorcy.
Opublikowany: 26-04-2014
„Duma Przedsiębiorcy” to pierwsza kampania, w której bank promują sami jego klienci - mali przedsiębiorcy.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że Idea Bank przyoferowaniu obligacji firmy windykacyjnej GetBack, która wiosną 2018 roku ogłosiła niewypłacalność, stosował misselling. Nakazał bankowi zwrócić klientom 20 proc. wartości nominalnej sprzedanych im obligacji GetBacku.
Spot reklamowy Idea Banku pod hasłem „Jestem firmą”
Idea Bank rozpoczyna dziś właściwą odsłonę kampanii promującej Kredyt Fair dla firm. Opowiada w niej trzy różne historie, których kreacje przygotowała agencja Brasil. Przy kampanii pracowały też firmy: Graffiti Films, Miło, Głośno i MediaVest.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc