„HCV Jestem świadom”
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Startuje telewizyjna kampania reklamująca turniej piłkarski dla dzieci "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". W akcji, przygotowanej na zlecenie Maspexu Wadowice (producenta Tymbaru) przez Scholz & Friends Warszawa i Mindshare Polska, bierze udział napastnik naszej reprezentacji Arkadiusz Milik.
W nowej kampanii ING Banku Śląskiego z udziałem aktora Adama Woronowicza reklamowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję, kontynuującą format komunikacji pod hasłem „Liczą się ludzie”, przygotowały i realizują firmy Brain, Lowe Media, GoldenSubmarine i Hill+Knowlton Strategies.
W najnowszej akcji marketingowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z oprocentowaniem 5% dla każdego. Głównym medium jest telewizja, wspierana komunikacją Internecie. Na potrzeby kampanii wyprodukowano 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Otwieranie” oraz jego 15-sekundową wersję.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc