WSP „Społem” rozpoczęła świąteczną kampanię Majonezu Kieleckiego. Za obsługę działań reklamowych obejmujących internet, social media oraz wideo odpowiada Codemedia.
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca firma rusza z wielkanocną kampanią reklamową swojego sztandarowego wyrobu - Majonezu Kieleckiego. Spoty reklamowe, billboardy, emisje w prasie oraz działania PR mają zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych, rodzinnych spotkań.
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (produkowanego przez WSS „Społem”). Przygotowały ją firmy marketingowe Optima Marketing Group, Papaya Films i Best Brands PR.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc