Grupa Wirtualna Polska walczy o budżety reklamodawców
Opublikowany: 05-06-2014
Wspólna oferta dla reklamodawców była jednym z pierwszych przedsięwzięć po połączeniu Wirtualnej Polski i o2. Grupa proponuje nowe narzędzia marketingowego, bazujące m.in. na trendzie big data, ale i odpowiadające na popularność reklamy wideo. Do końca roku dwukrotnie ma się zwiększyć oferowana reklamodawcom powierzchnia wideo. W ten sposób Grupa Wirtualna Polska chce zwiększyć udział w rosnącym dynamicznie rynku reklamy internetowej.
POLECANE FILMY
-
Trzeci sezon „99 - gra o wszystko. VIP” od 4 marca w TTV (wideo)
-
Nowy serial „Sługa Narodu” w soboty o 20.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Rodzina na Maxa” w soboty o 21.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Lulu” w środy o 20.00 w Polsacie, premiera 1 marca (wideo)
-
Nowy serial „Wotum nieufności” w poniedziałki o 21.00 w Polsacie, premiera 27 lutego (wideo)