Goliath Polska reklamuje grę "Piggy Pop"
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Startuje pierwsza kampania piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) przygotowana przez agencję PZL. Akcja przebiega pod hasłem głównym marki: „Nie jedno do odkrycia”.
Bank BGŻ BNP Paribas umieści na swoich kartach płatniczych wizerunki wpływowych kobiety i elementy symbolizujące ich znaczenie. Wspiera to wizerunkowa kampania reklamowa.
Telewizja TVN rozpoczęła emisję wiosennego spotu wizerunkowego, który nawiązuje do rozrywkowego programu „Hipnoza”, czyli jednej z nowości stacji. - Zabieramy widza w podróż do niezwykłego, zabawnego i czasami surrealistycznego świata - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc