Analiza smaku w reklamie piwa Książęce
Opublikowany: 21-04-2015
Startuje pierwsza kampania piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) przygotowana przez agencję PZL. Akcja przebiega pod hasłem głównym marki: „Nie jedno do odkrycia”.
Opublikowany: 21-04-2015
Startuje pierwsza kampania piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) przygotowana przez agencję PZL. Akcja przebiega pod hasłem głównym marki: „Nie jedno do odkrycia”.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc