GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem „#poGGadajmy”
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
„Aplauz, aplauz!” jest produkcją bardzo przyjazną dzieciom. To jest program o rodzinie – mówi Małgorzata Ohme. Jurorka tłumaczy, że twórcy show dbają o to, by na planie nie było rywalizacji za wszelką cenę. Nad uczestnikami czuwa także psycholog, który pomaga pokonać tremę i tłumaczy najmłodszym, że przegrana nie jest życiową porażką, bo udział w show to tylko wakacyjna przygoda, a nie drzwi do wielkiej kariery.
Nowa kampania reklamowa Play, pod hasłem „#AkcjaRejestracja”, z udziałem znanych osób zachęca do rejestrowania numerów prepaidowych w tej sieci.
spot reklamujący nowe taryfy w Plusie na Kartę i Plusie Mix
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc