"Nie oceniamy tego, co kupujesz" - świetlista kurtka
Opublikowany: 15-11-2018
Spot wspólnej kampanii banku City Handlowy i Mastercard „Nie oceniamy tego, co kupujesz”
Opublikowany: 15-11-2018
Spot wspólnej kampanii banku City Handlowy i Mastercard „Nie oceniamy tego, co kupujesz”
Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024.
Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc