„Gazeta Polska” reklamowana przez jej dziennikarzy
Opublikowany: 04-04-2017
Spot nowej odsłony „Gazety Polskiej” z udziałem dziennikarzy tego tygodnika
Opublikowany: 04-04-2017
Spot nowej odsłony „Gazety Polskiej” z udziałem dziennikarzy tego tygodnika
We wtorek 3 października br. prowadzący program "Minęła 20" Michał Rachoń promował tygodnik "Gazeta Polska".
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa portalu Gazeta.pl (Agora) mająca podkreślać, jak mocni angażuje on użytkowników, także w social media. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dzień dobry emocje”, wydawca przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Warsaw by the Sea, Miło i Blue 449.
Startuje kampania reklamowa nowej odsłony tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), oparta m.in. na słowach Józefa Piłsudskiego i Jarosława Kaczyńskiego oraz nawiązaniach do „resortowych dzieci”. - Spodziewamy się, że w przyszłym roku da to poważne efekty biznesowe. Uważam, że wzrost sprzedaży o 50 proc. to dobry cel - mówi Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GP”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc