Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Gala... której nie było - case study

858 0 0 00:03:00.1

Opublikowany: 10-05-2013

Widowiskowa premiera samochodu Mercedes CITAN. Ustanowienie nieoficjalnego rekordu świata w szybkości organizacji gali na oczach zgromadzonych gości.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Sportowy Mercedes zawiadomił policję w Elblągu o tym że uczestniczył w wypadku
630 00:00:12.2

Sportowy Mercedes zawiadomił policję w Elblągu o tym że uczestniczył w wypadku

W Elblągu po zderzeniu na parkingu podziemnym samochód marki Mercedes automatycznie powiadomił lokalną policję o kolizji i wezwał pomoc. Według informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl chodziło o Mercedesa A45 AMG 4Matic 2.0 Turbo. - Od wiosny 2018 roku wszystkie nowe auta w Unii Europejskiej muszą być wyposażone w system e-Call. Wydarzenie w Elblągu to standardowy przykład funkcjonowania tego rozwiązania – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej „Pertyn” Pertyński, dziennikarz motoryzacyjny i polski juror konkursu World Car Awards.

Niestandardowa kampania #growup Mercedes Benz ma wzmocnić wizerunek marki wśród młodszych odbiorców
638 00:00:45.0

Niestandardowa kampania #growup Mercedes Benz ma wzmocnić wizerunek marki wśród młodszych odbiorców

Niestandardowa kampania #growup Mercedes Benz ma wzmocnić wizerunek marki wśród młodszych odbiorców.

Mercedes-Benz: A Fistful of Wolves
336 00:03:38.2

Mercedes-Benz: A Fistful of Wolves

The new Fashion Creatives film features the C111 and Justin O’Shea, buying director at online fashion store mytheresa.com, as well as the Chipperfield brothers and fashion editors Veronika Heilbrunner and Julia Knolle. On the cusp of the Fall/Winter 2015 edition of Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, Justin finds himself caught up in the clichés of fashion advertising. It's serious and dramatic: he runs in slow motion, talks about his emotions and the hype that surrounds him. Good to know that he can always rely on Veronika and his circle of friends to bring him back to the real world.
Directed by Danny Sangra: http://www.dannysangra.com/

More information on Fashion Creatives and the global Mercedes-Benz fashion commitment on http://mb4.me/MP3IBM/

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc