Nowa reklama BMW pokazuje, jak samochód tej marki ściga się z pociągiem, żeby przejechać przed nim przez przejazd kolejowy. Skrytykowało to wielu internautów, a także PKP PLK. - To wymyślony świat, nie mający odzwierciedlenia w rzeczywistości. Wszystkie pokazane w nim wydarzenia mają wyłącznie fikcyjny charakter - tłumaczy BMW Polska
piłkarski spot z Heniem reklamujący Tesco przed Euro 2012
Związek Miast Polskich rozpoczął pierwszą kampanię edukacyjno-informacyjną „Sam urządzaj swoje miasto”. Ma ona zachęcać mieszkańców do uczestniczenia w zarządzaniu miastami i kształtowania najbliższego otoczenia. Działania realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc