Eurosport nowa identyfikacja (1)
Opublikowany: 31-03-2011
Grupa Eurosport wprowadza w Europie, Afryce i Azji nową identyfikację wizualną. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
Opublikowany: 31-03-2011
Grupa Eurosport wprowadza w Europie, Afryce i Azji nową identyfikację wizualną. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
Wystartował Eurosport.pl - wspólny serwis internetowy Eurosportu i TVN24. Witrynę reklamuje skoczek narciarski Stefan Hula
Eurosport rozpoczął kampanię „Make it Yours”, przygotowującą widzów i kibiców do Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018. Jej hymnem jest zaaranżowany na nowo przebój grupy Queen – „I Want It All”, który ma zachęcać fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.
Po wieloletniej przerwie przyszłoroczne Zimowe Igrzyska Olimpijskie w południowokoreańskim Pjongczangu wracają na anteny Eurosportu. Stacja będzie tworzyć przekaz z wydarzenia dostosowany do oczekiwań polskich widzów. Oznacza to, że Polacy będą mogli zobaczyć niemal wszystkie występy i walki o medale swoich reprezentantów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc