Agencja Whizz Ninja zaprezentowała trzeci spot telewizyjny z udziałem Magdaleny Różczki, stworzony dla deweloperskiej Grupy Murapol na potrzeby kampanii „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”. Reklama promująca posiadanie własnego mieszkania emitowana jest m.in. w stacjach TVN, TVN Style, Comedy Central, DOMO+, HGTV czy Nat Geo People.
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Oranżady Hellena (produkowanej przez firmę Colian) z udziałem Kuby Wojewódzkiego.
W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc