Enea - reklama z Michałem Żebrowskim, Arturem Barcisiem i Andrzejem Grabowskim
Opublikowany: 19-11-2012
spot z Michałem Żebrowskim, Arturem Barcisiem i Andrzejem Grabowskim reklamujący ofertę „Stała cena” w Enei
Opublikowany: 19-11-2012
spot z Michałem Żebrowskim, Arturem Barcisiem i Andrzejem Grabowskim reklamujący ofertę „Stała cena” w Enei
Sprzedaż gazu to jeden z elementów nowej strategii Grupy Multimedia Polska. Spółka zamierza wykorzystać to, że z roku na rok odbiorcy końcowi coraz częściej decydują się na zmianę sprzedawcy błękitnego paliwa. Z operatora telekomunikacyjnego spółka przekształciła się w dostawcę zintegrowanych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych. W ofercie obok gazu znajdują się energia, telefonia komórkowa, internet LTE, telewizja mobilna, a także ubezpieczenia.
Enea zaczęła kampanię reklamującą ofertę Energia+ Pakiet korzyści. Akcja, przygotowana przez GPD Agency i Starcom, jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie i na outdoorze.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie kopalni Bogdanka przez Eneę. Był to ostatni warunek pozwalający na finalizację transakcji. Zdaniem Włodzimierza Karpińskiego, byłego ministra skarbu państwa, przejęcie Bogdanki przez Eneę jest uzasadnione ekonomicznie i zwiększy bezpieczeństwo energetyczne kraju.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc