Dziecięce podróże w kampanii Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Opublikowany: 08-08-2018
Ruszyła kampania promująca Bałtowski Kompleks Turystyczny. Działania przygotowała agencja Dziadek do Orzechów.
Opublikowany: 08-08-2018
Ruszyła kampania promująca Bałtowski Kompleks Turystyczny. Działania przygotowała agencja Dziadek do Orzechów.
Ruszyła kampania z udziałem aktorki Anny Dereszowskiej promująca technologię depilacji Philips Lumea. Akcję przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Magazyn "Grazia" zadebiutował na polskim rynku.
MTV Polska rozpoczęła kampanię społeczną „#mypolishdream” skierowaną do młodych ludzi wchodzących w dorosłość. Jedną z twarzy akcji - oprócz Radzimira „Jimka” Dębskiego, Łozo, , Maffasion i Local Heroes - jest Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji Lubię To.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc