Magazyn "Grazia" w Polsce
Opublikowany: 28-11-2012
Magazyn "Grazia" zadebiutował na polskim rynku.
Opublikowany: 28-11-2012
Magazyn "Grazia" zadebiutował na polskim rynku.
W najnowszej kampanii Kubusia Waterrra, główny bohater – mały Miecio – uczy starszych kolegów w jaki sposób odróżnić wodę smakową z konserwantami od tej, która ich nie zawiera. Odpowiedź okazuje się bardzo prosta – należy po prostu czytać etykiety i sprawdzać ich skład
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety Magne B6 Cardio (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, OTO Film i ZenithOptimedia Group.
Rusza kampania reklamowa nowej kolekcji klocków Lego - Movie, wprowadzonej do sprzedaży z okazji premiery filmu „Lego Przygoda”. Akcja obejmuje telewizję i internet, a jej obsługą mediową zajmuje się Carat Polska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc