Dorośli z zespołem Downa o swoim życiu i marzeniach
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Ruszyła kampania reklamowa oranżady Hellena pod hasłem: „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. W akcji, przygotowanej przez firmy GonnaBe i Universal McCann, występuje kabaret Ani Mru Mru.
Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje swoje nowe opakowania oraz ich główną innowację - wskaźnik schłodzenia. Reklama jest kontynuacją platformy polski apetyt na życie, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów.
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), której głównym bohaterem jest Leszek Chmielewski, wcześniej pojawiający się w reklamach podstawowej wersji Lecha. Akcję przygotowały firmy GPD Agency i ZenithOptimedia Group.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc