Dorośli z zespołem Downa o swoim życiu i marzeniach
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
"Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" - reklama
Dopiero w przyszłym roku należy spodziewać się poprawy sytuacji gospodarczej w strefie euro. Recesja potrwa dłużej, niż spodziewali się tego analitycy – wynika z raportu "Prognoza dla strefy euro" przygotowanego przez doradczą firmę EY i instytut Oxford Economics. To nie najlepsze wieści dla Polski, której ponad połowa eksportu uzależniona jest od eurostrefy. Przy słabnącym popycie wewnętrznym, od eksportu w dużej mierze zależy z kolei nasz wzrost gospodarczy, a co za tym idzie zasobność portfeli Polaków.
Spot z udziałem Szymona Majewskiego reklamujący promocję Ja+ Smerfny Zestaw w taryfie Ja+ Mix w sieci Plus.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc