Dentosept na podrażnienia i bakterie
Opublikowany: 18-07-2019
Spot telewizyjny preparatu Dentosept (Phytopharm Klęka).
Opublikowany: 18-07-2019
Spot telewizyjny preparatu Dentosept (Phytopharm Klęka).
Polska wciąż atrakcyjna dla zagranicznych inwestorów. Od początku roku Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych sfinalizowała trzy kolejne umowy inwestycyjne, które zaowocują docelowo dwoma tysiącami nowych miejsc pracy. PAIiIZ na razie nie chce ujawniać szczegółów dotyczących nowych inwestycji, jak i prowadzonych rozmów.
Rosną wydatki na reklamę. W tym i w 2017 roku wzrosty mogą sięgać 4,5 proc. – wynika z prognoz firmy Carat. Choć liderem jest telewizja, to dynamicznie rozwija się segment cyfrowy. Rozwój branży mobilnej, mediów społecznościowych i reklam wideo sprawia, że w przyszłym roku segment ten może stanowić 30 proc. wartości rynku. To szansa dla dzienników i magazynów, które w ten sposób choć częściowo mogą zrekompensować straty związane ze spadkiem reklam w druku.
Najlepszy spot powstały w wyniku crowdsourcingowej kampanii społecznej „Polska za 20 lat” organizowanej przez MillionYou.com i Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jej finał odbył się na Przystanku Woodstock 2012.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc