Danonki reklamują się w dziecinnie niskiej cenie
Opublikowany: 04-06-2009
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamująca obniżoną cenę Danonków. Akcję przygotowały Young & Rubicam i Mediacom.
Opublikowany: 04-06-2009
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamująca obniżoną cenę Danonków. Akcję przygotowały Young & Rubicam i Mediacom.
Danone Polska wprowadził do sprzedaży markę Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały magnesy. W nowej kampanii przygotowanej przez agencje Y&R, VML, Mediacom i K2 wykorzystano aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.
Marka serków homogenizowanych Danonki (Danone) wprowadza do sprzedaży saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Działania wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Idealne do plecaka”.
Na początku roku ruszyła nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone są magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc