Danonki uczą dzieci, jak dbać o naturę
Opublikowany: 09-01-2018
Na początku roku ruszyła nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone są magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę.
Opublikowany: 09-01-2018
Na początku roku ruszyła nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone są magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę.
Danone Polska wprowadził do sprzedaży markę Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały magnesy. W nowej kampanii przygotowanej przez agencje Y&R, VML, Mediacom i K2 wykorzystano aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.
Marka serków homogenizowanych Danonki (Danone) wprowadza do sprzedaży saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Działania wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Idealne do plecaka”.
Rozpoczęła się kampania reklamowa wakacyjnej edycji serków Danonki (produkowanych przez Danone Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Y&R, Syzygy Warsaw i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc