"Daj się poznać" - reklama serwisu Sympatia.pl
Opublikowany: 21-12-2016
Spot pod hasłem "Daj się poznać" reklamujący serwis randkowy Sympatia.pl.
Opublikowany: 21-12-2016
Spot pod hasłem "Daj się poznać" reklamujący serwis randkowy Sympatia.pl.
Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska). Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Daj się poznać”, są pary, które poznały się za pośrednictwem tej witryny.
Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska). Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Daj się poznać”, są pary, które poznały się za pośrednictwem tej witryny.
Serwis randkowy Sympatia.pl (należący do Grupy Onet-RASP) zmienił logotyp. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” realizowana w telewizji, radiu, interneci i kinach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc