Czarno-biały spot reklamuje Karmi Black w butelce
Opublikowany: 10-02-2009
W telewizji wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca piwo Karmi Black w butelce. W akcji wykorzystywany jest czarno-biały spot pokazujący odświeżony wizerunek marki.
Opublikowany: 10-02-2009
W telewizji wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca piwo Karmi Black w butelce. W akcji wykorzystywany jest czarno-biały spot pokazujący odświeżony wizerunek marki.
Startuje nowa kampania telewizyjna bezalkoholowego piwa Karmi. W związku z rebrandingiem marki Penelope Cruz jest pokazywana w nowej roli: w towarzystwie twardych facetów stwierdza, że Karmi to piwo „nie za słodkie, nie za gorzkie”, doskonałe zarówno dla pań i panów.
Gwiazda światowego kina, laureatka Oscara – Penelope Cruz – została twarzą marki Karmi. Współpracy towarzyszy wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego - Karmi Granat-Pomarańcza - wybranego przez gwiazdę. Działania będą wspierane kampanią telewizyjną. Wizerunek Penelope Cruz pojawi się również na nowych etykietach butelek i materiałach POS.
Do sprzedaży trafiły dwie nowe wersje smakowe piwa Karmi (Carlsberg Polska). Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Które wybierzesz na dziś wieczór?” przygotowana przez firmy Red8 Advertising, PHD Media Direction i Walk PR.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc