Rozpoczętą właśnie kampanię marki DayUp firma Arteta zbudowała wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają fakt, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki. Za ich realizację odpowiadają agencje Vizeum Polska i K2 Media.
Do końca września potrwa kampania chłodziarko-zamrażarek Bosch NoFrost z unikalnym systemem utrzymywania świeżości produktów VitaFresh plus. W ramach działań promujących zaplanowano kampanię TV i prasową, szeroką kampanię on-line, a także aktywności PR i eCommerce.
Telewizja Polska ogłosiła otwarty nabór na prezenterów pogody do swoich kanałów. Kandydatów czekają wieloetapowe eliminacje, a do udziału zachęca dziennikarz „Wiadomości” TVP1 Adam Feder.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc