CityFit - „Mamy ze sobą coś wspólnego"
Opublikowany: 21-01-2019
Spot wizerunkowy przygotowany na potrzeby kampanii sieci klubów fitness CityFit.
Opublikowany: 21-01-2019
Spot wizerunkowy przygotowany na potrzeby kampanii sieci klubów fitness CityFit.
Ruszyła nowa wersja serwisu internetowego sieci całodobowych klubów fitness CityFit. Za przygotowanie strony i wszystkich działań reklamowych firmy odpowiada agencja OS3.
Ruszyła kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT prezentująca udogodnienia zapewniane przez przewoźnika dzieciom. Akcja, przygotowana przez firmy Change i Rio de Post, jest prowadzona pod hasłem „Lotek bez dzieci nie poleci”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc