Cartoon Network - wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Piłkarze reprezentacji Polski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak, zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
W środę 30 października o godzinie 22:00 na FOX Life odbędzie się premiera programu „Projektanci na start”, który jest pierwszym, polskim talent show o zmaganiach utalentowanych projektantów. Właśnie ruszyła największą w historii kanału kampania promocyjna programu, skierowana do szerokiej publiczności, w tym widzów interesujących się nowymi trendami, jak również osób poszukujących dobrej rozrywki w telewizji i miłośników rywalizacji. Kampania swoim zasięgiem obejmie zarówno telewizję, Internet oraz prasę jak i nośniki reklamy zewnętrznej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc