Cartoon Network - wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Piłkarze reprezentacji Polski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak, zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
Grupa Citronex wprowadza do sprzedaży nową markę bananów Yellow. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Jeloł to”, za którą odpowiada agencja Xcommunica.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc