Cartoon Network - wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Piłkarze reprezentacji Polski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak, zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
Po przejęciu Wirtualnej Polski o2 zamierza rozwijać treści wideo, a także dostęp mobilny do tego portalu. Nie będzie treści płatnych, bo serwisy mają utrzymywać się z reklam. Nowy właściciel Wirtualnej Polski zapewnia, że portale wp.pl oraz o2.pl będą nadal funkcjonować jako konkurencyjne serwisy i nie planuje ich połączenia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc