Cartoon Network - wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Piłkarze reprezentacji Polski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak, zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka z okazji Dnia Kobiet. W spotach występują pracowniczki firmy, które opowiadają o swoich dzieciach i doświadczeniach związanych z macierzyństwem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc