Carlsberg promuje koncerty U2 i Madonny
Opublikowany: 06-07-2009
W telewizji, internecie i sieciach sprzedaży rusza kampania reklamowa piwa Carlsberg. Akcja promuje zaangażowanie marki w tegoroczny cykl koncertów Live Nation.
Opublikowany: 06-07-2009
W telewizji, internecie i sieciach sprzedaży rusza kampania reklamowa piwa Carlsberg. Akcja promuje zaangażowanie marki w tegoroczny cykl koncertów Live Nation.
Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
Od 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowany spot reklamowy nowego piwa - Carlsberg Nox
Do sprzedaży trafiła edycja puszek piwa Carlsberg inspirowana jego etykietami sprzed ponad wieku. Wspiera do kampania reklamowa - przygotowana przez firmy MacGuffin Films, Lemon Sky JWT i PHD Media Direction - oparta na przywróconym po kilku latach przerwy haśle „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc