„Brawo w kuchni” - reklama makaronów Barilla
Opublikowany: 01-02-2017
W telewizji ruszyła kampania reklamowa marki makaronów Barilla. Akcję pod hasłem „Brawo w kuchni” przygotowały firmy J. Walter Thompson i Media Direction OMD.
Opublikowany: 01-02-2017
W telewizji ruszyła kampania reklamowa marki makaronów Barilla. Akcję pod hasłem „Brawo w kuchni” przygotowały firmy J. Walter Thompson i Media Direction OMD.
Marka Barilla intensywnie rozpoczyna 2017 rok. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna „Brawo w kuchni”, która potrwa 5 tygodni. Film reklamowy emitować będą główne kanały grupy Polsat i TVN oraz kanały tematyczne. Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja J. Walter Thompson, za zakup mediów dom mediowy Media Direction OMD.
Ruszyła kampania wizerunkowa Barilla w Polsce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc