Born2be.pl - "Wejdź po styl" w reklamie
Opublikowany: 13-10-2017
Pierwsza reklamowa kampania telewizyjna born2be.pl, internetowego sklepu z obuwiem i odzieżą, ruszyła w październiku i potrwa do połowy listopada
Opublikowany: 13-10-2017
Pierwsza reklamowa kampania telewizyjna born2be.pl, internetowego sklepu z obuwiem i odzieżą, ruszyła w październiku i potrwa do połowy listopada
„Born2be. Dodaj do ulubionych" to hasło kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2be.pl, która dziś startuje w telewizji i internecie. Ma zwrócić uwagę klientów na wzbogacenie oferty o odzież i obuwie dla dorosłych i dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Za konceptem kreatywnym spotów stoi agencja FCB Bridge2Fun.
W ciągu najbliższych kilku lat Huawei chce zostać liderem polskiego rynku smartfonów. W tej chwili, po trzech latach ekspansji na polskim rynku, ma w nim blisko 25-proc. udział i szybko nadrabia dystans do lidera. Marka liczy, że jej pozycję umocni najnowsza premiera flagowego modelu Mate 10 Pro, który za kilka dni trafi do salonów operatorów. To pierwszy na świecie telefon wyposażony w procesor oparty na sztucznej inteligencji. Technologiczny koncern zapowiada, że nowy model otworzy erę smartfonów projektowanych na bazie AI.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc