Bonduelle Polska z kampanią na 25-lecie
Opublikowany: 20-03-2017
Firma Bonduelle Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową z okazji 25-lecia swojej obecności na polskim rynku. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising i Vizeum.
Opublikowany: 20-03-2017
Firma Bonduelle Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową z okazji 25-lecia swojej obecności na polskim rynku. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising i Vizeum.
CDP.pl po roku działalności ma w ofercie 70 proc. obecnych na rynku gier, rozwija segment e-booków i uruchamia sprzedaż audiobooków i filmów. Z nowymi produktami chce dotrzeć nie tylko do fanów gier komputerowych. – Wierzymy, że cyfrowa dystrybucja jest przyszłością dystrybucji multimediów w Polsce – mówi dyrektor zarządzający serwisu.
Według raportu opublikowanego przez Komisję Europejską, ceny dostępu do sieci są u nas jednymi z najwyższych w UE. Duzi dostawcy oferują coraz szybsze, ale i droższe łącza. To sprawia, że spada popyt na ich usługi, zyskać natomiast mogą mali dostawcy, którzy oferują tańszy, chociaż zwykle wolniejszy internet.
Do emisji trafiła nowa reklama chipsów Przysnacki pod hasłem "Chipsy - po naszemu Przysnacki".
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc