Bonduelle Polska z kampanią na 25-lecie
Opublikowany: 20-03-2017
Firma Bonduelle Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową z okazji 25-lecia swojej obecności na polskim rynku. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising i Vizeum.
Opublikowany: 20-03-2017
Firma Bonduelle Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową z okazji 25-lecia swojej obecności na polskim rynku. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising i Vizeum.
Od września na antenie TVN 7 rusza jesienna ramówka. Kanał oferuje popularne seriale, wyselekcjonowane filmy, a także zróżnicowane pasma tematyczne, które w każdy wieczór wprowadzą widzów w inny, niezwykły klimat.
PKP PLK S.A. inwestuje w poprawę bezpieczeństwa na kolei. Tylko na modernizację infrastruktury spółka wyda w tej perspektywie budżetowej 30 mld zł. Do tego dochodzą szkolenia dyżurnych ruchu oraz planowany zakup symulatorów. Pierwsze mają być dostępne już w przyszłym roku. Docelowo spółka chce z wykorzystaniem środków unijnych w nowej perspektywie utworzyć Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Kolejowego, które umożliwi szkolenia na większą skalę.
W piątek, 3 września telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję siódmego sezonu programu „Gwiazdy Kabaretu”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc