„Bohemian Rhapsody” w muzycznej kampanii Heinekena
Opublikowany: 17-05-2016
Startuje globalna kampania reklamowa piwa Heineken pod hasłem „Live Your Music”. Jej motywem muzycznym jest piosenka „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen.
Opublikowany: 17-05-2016
Startuje globalna kampania reklamowa piwa Heineken pod hasłem „Live Your Music”. Jej motywem muzycznym jest piosenka „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Tyskie występuję komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc