Black Red White z nową odsłoną kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom"
Opublikowany: 02-08-2017
Wystartowała nowa odsłona kampanii Black Red White pod hasłem „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Odpowiada za nią agencja Deloitte Digital.
Opublikowany: 02-08-2017
Wystartowała nowa odsłona kampanii Black Red White pod hasłem „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Odpowiada za nią agencja Deloitte Digital.
Ruszyła kampania reklamowa sklepów meblowych Black Red White, której bohaterami jest trzech mężczyzn: brunet, rudy i siwy.
Sieć sklepów Black Red White rozpoczęła wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową po nowym hasłem głównym „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Lektorem w spotach jest aktor Wojciech Malajkat, akcje przygotowały i realizują firmy Deloitte Digital, They.pl, Starcom i Business Point of View Communications Consultancy.
Sieć sklepów Black Red White rozpoczęła promocję obejmującą wyposażenie do kuchni i sprzętu AGD. Towarzyszy temu kampania reklamowa, w której lektorem jest aktor Wojciech Malajkat.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc