Beata Tyszkiewicz reklamuje Burger Kinga
Opublikowany: 06-07-2011
Beata Tyszkiewicz bierze udział w nowej kampanii radiowej Burger Kinga. Swoim głosem mówi o walorach smakowych grillowanego na ogniu burgera Whopper
Opublikowany: 06-07-2011
Beata Tyszkiewicz bierze udział w nowej kampanii radiowej Burger Kinga. Swoim głosem mówi o walorach smakowych grillowanego na ogniu burgera Whopper
Spot reklamujący promocję napojów Pepsi, Mirinda i 7UP, w ramach której można otrzymać 20 proc. zniżki na wybrane dania w lolakach Pizza Hut, KFC i Burger King
Dziś rusza nowa kampania Burger Kinga „Wpadnij na dobre za drobne” promująca powrót kanapek Kurak do menu restauracji. Za koncepcję kreatywną i realizację spotów reklamowych odpowiada agencja K2.
4 marca ruszyła kampania sieci restauracji Burger King promująca burgery za 4,95 z oferty King Deals. Koncepcja komunikacji oparta jest na materiale wideo, w których Burger King sprawdza reakcje ludzi na „lepszej jakości taksówkę”. Działania reklamowe obejmują spoty w telewizji i internecie oraz outdoor.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc