„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
W telewizji, internecie, prasie i sklepach ruszyła kampania reklamowa nowych lodówek Samsung Cool. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec ery rozmrażania”, przygotowały firmy Cheil, Starcom i Havas PR Warsaw.
Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej wykorzystują technologie informatyczne i narzędzia analityczne do usprawnienia działalności. W latach 90. najbardziej innowacyjne były sektory bankowy, ubezpieczeniowy i telekomunikacyjny, teraz informatyzacja postępuje we wszystkich branżach. Inwestycja w system analityczny może zwrócić się już po kilku miesiącach.
Bohaterami nowej kampanii reklamowej PKO BP, pierwszej od trzech lat bez Szymona Majewskiego, są wypieki na twarzy klientki banku. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc