„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
Opublikowany: 24-01-2019
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.
Prowadzona pod hasłem „Nie musi ci nic przeszkadzać” kampania marki Sachol (produkowanej przez Valeant) ma uświadomić konsumentom, że nie muszą godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja 38PR&Content Communication.
57 proc. nauczycieli twierdzi, że jakość pracy po wprowadzeniu rządowego podręcznika uległa pogorszeniu, a jedynie 1,9 proc. dostrzega poprawę – takie są główne wnioski z ankiety przeprowadzonej wśród pedagogów przez Związek Nauczycielstwa Polskiego. Prawie wszyscy jednogłośnie stwierdzili, że chcieliby mieć możliwość wyboru podręcznika, popierając jednocześnie pomysł bezpłatnej pomocy dydaktycznej.
Rozpoczęła się nowa kampania reklamująca Konto dla Młodych oferowane przez PKO BP. Bohaterem akcji jest aktor Maciej Musiał.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc