Narastają kontrowersje wokół wartego ponad 1,5 miliarda euro postępowania dotyczącego zakupu okrętów podwodnych dla polskiej armii. Chociaż niemiecki okręt typu 212A nie spełnia obowiązkowych wymagań taktyczno-technicznych dotyczących m.in. uzbrojenia rakietowego, systemu ratownictwa i napędu, to Ministerstwo Obrony Narodowej nie odrzuciło oferty niemieckiego koncernu ThyssenKrupp Marine Systems. Zamiast tego zdecydowało się na zmianę wymagań przetargu.
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej odzieży 4F pod hasłem „Zacznij. Wytrwaj”. W akcji występują trener siatkarski Stéphane Antiga i model Adam Kaszewski. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Isobar Polska, BiS!.
Odpowiednia komunikacja z rynkiem i budowanie jasnej strategii finansowej kraju – to najważniejsze zadania, jakie stoją przed nowym ministrem finansów. Słabą stroną Mateusza Szczurka, który zastąpi Jacka Rostowskiego, może być to, że nigdy nie był urzędnikiem – uważa ekonomista, prof. Krzysztof Opolski. Mocną – jego wykształcenie i doświadczenie w bankowości.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc