Apetina: Dobrze się komponuje
Opublikowany: 02-04-2015
Każdy może gotować apetyczne, wiosenne dania – taki wniosek płynie z nowej kampanii reklamowej serków Apetina od Arla Foods.
Opublikowany: 02-04-2015
Każdy może gotować apetyczne, wiosenne dania – taki wniosek płynie z nowej kampanii reklamowej serków Apetina od Arla Foods.
Arla Foods Polska rozpoczyna najnowszą kampanię serów Apetina, której ambasadorką została Daria Ładocha.
Należąca do Nestlé marka NESVITA rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc