„Anatol. Klasyka poranka”
Opublikowany: 08-08-2016
Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
Opublikowany: 08-08-2016
Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
Pod hasłem „Anatol - Klasyka poranka” wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta (produkowanej przez Bakalland). Akcję przygotowały i realizują firmy Brand Support, Flota Filmowa i Starcom.
Sprzedaż chińskim inwestorom części maszynowej Huty Stalowa Wola i Fabryki Łożysk Tocznych w Kraśniku to pierwsze poważne chińskie inwestycje na polskim rynku. Zainteresowanie inwestorów z Państwa Środka rośnie, brakuje jednak zdecydowanych działań polskiego rządu, które wspierałyby napływ chińskiego kapitału. Te pieniądze mogą więc trafić do Czech czy Węgier – ostrzega Jarosław Dąbrowski, ekspert ds. bankowości międzynarodowej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc