Adam Małysz reklamuje Generali
Opublikowany: 08-01-2014
„Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek” - nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska
Opublikowany: 08-01-2014
„Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek” - nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska
Grupa Generali Polska zaczęła nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
Grupa Generali Polska zaczęła nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
Na początku stycznia ruszy kampania reklamowa smartfonu Sony Xperia Z1 z udziałem Adama Małysza jako rajdowca. Akcję przygotowały firmy Greenmark i Mediacom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc