Generali Polska reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne
Opublikowany: 21-02-2015
Grupa Generali Polska zaczęła nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
Opublikowany: 21-02-2015
Grupa Generali Polska zaczęła nową kampanię reklamową. Jej hasło przewodnie brzmi: „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”.
W poniedziałek 16 września 2019 roku firma ubezpieczeniowa mfind zmienia nazwę na Punkta. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
Spot na Boże Narodzenie reklamujący firmę Concordia Ubezpieczenia. Kampanię jest prowadzona pod hasłem "Są rzeczy cenne i bezcenne"
W telewizji i w internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Compensa. Bohaterem reklam, które dla ubezpieczyciela przygotowała agencja S4 jest rysunkowy AL.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc