18-lecie magazynu "Elle Decoration"
Opublikowany: 11-09-2018
Magazyn "Elle Decoration" świętuje 18-lecie obecności na polskim rynku.
Opublikowany: 11-09-2018
Magazyn "Elle Decoration" świętuje 18-lecie obecności na polskim rynku.
Polskie Koleje Państwowe rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Szlaban na ryzyko”. Pokazano w nim, jak ryzyko, brawura, rutyna i pośpiech doprowadzają do wypadków na przejazdach kolejowych.
Grupa TVN Warner Bros. Discovery przejęła od Ringier Axel Springer Polska serwis VOD.pl. Platforma w nowej odsłonie pojawi się na rynku we wtorek, 14 lutego br. Będzie to alternatywa dla Playera, w ramach której treści będą udostępniane bez opłat - w ramach modelu reklamowego AVOD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię reklamującą ubezpieczenie Sposób na Przyszłość dostępne w ramach Pakietu Strażnika Przyszłości. Kampania podkreśla, że oferta pozwala rodzicom długoterminowo oszczędzać na start życiowy dzieci.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc