18-lecie magazynu "Elle Decoration"
Opublikowany: 11-09-2018
Magazyn "Elle Decoration" świętuje 18-lecie obecności na polskim rynku.
Opublikowany: 11-09-2018
Magazyn "Elle Decoration" świętuje 18-lecie obecności na polskim rynku.
Należąca do Nestlé marka NESVITA rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.
Decathlon wystartował z kolejną promocją oferty dla miłośników aktywnego wypoczynku. Dla kampanii Lato jak zwykle media zakupił i zaplanował dom mediowy PanMedia Western. Kreację stworzyła agencja reklamowa Garmont.
Microsoft zaczął kampanię reklamową systemu Windows 8.1 prezentującą jego funkcje na tablety do celów biznesowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tablet to PC”, przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Delikatesy i Stage2.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc