18-lecie magazynu "Elle Decoration"
Opublikowany: 11-09-2018
Magazyn "Elle Decoration" świętuje 18-lecie obecności na polskim rynku.
Opublikowany: 11-09-2018
Magazyn "Elle Decoration" świętuje 18-lecie obecności na polskim rynku.
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mleka dla niemowląt Enfamil (produkowanego przez Mead Johnson Nutrition). Akcja, przygotowana przez firmy Isobar Poland i Carat, obejmuje też telewizję.
Organizacje zrzeszające twórców dążą do podwyższenia tzw. opłaty reprograficznej nakładanej na urządzenia elektroniczne, które służą do kopiowania utworów – nawet o kilka tysięcy procent. Chcą też zwiększyć katalog produktów nią objętych. Ma to podwyższyć rekompensatę dla twórców z tytułu kopiowania ich utworów na użytek prywatny. Jednak producenci sprzętu obawiają się, że nowe prawo doprowadzi do znaczącego wzrostu cen, na czym stracą zarówno oni, jak i konsumenci.
– Myślę, że to na razie cykliczna, majowo-czerwcowa korekta – tak wydarzenia ostatnich dni na rynkach finansowych i giełdowych ocenia Piotr Kuczyński, główny analityk firmy Xelion. Doradcy Finansowi. W minionym tygodniu złoty stracił w stosunku do euro 12 groszy, podobnie zresztą jak do dolara i franka szwajcarskiego. W ocenie Kuczyńskiego, w tym tygodniu sytuacja zacznie się powoli stabilizować. Trudno jednak oczekiwać, by złoty szybko odrobił wcześniejsze straty.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc