Wrocław reklamuje się jako Europejska Stolica Kultury 2016
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Edyta Olszówka kończy zdjęcia do serialu „Aż po sufit”, w którym gra Joannę, matkę dorastających dzieci. Aktorka wyznaje, że rola jest dla niej wyzwaniem, polubiła też bohaterkę. Zdradza również, że aktorzy na planie bardzo się zżyli i wołają do niej nawet „mamita” lub „mama”.
W nowej kampanii programu bonusowego Payback reklamowana jest możliwość otrzymania produktów odzieżowych marki 4F za zakupy na stacjach benzynowych BP. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kineskop, High Noon, Havas Media i Inspirat Communication.
"Najlepszy, bo grillowany na ogniu" - reklama Burger Kinga
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc