Wrocław reklamuje się jako Europejska Stolica Kultury 2016
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania reklamowa kisieli Owocowy Kubek marki Delecta (produkowanych przez Rieber Foods Polska). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Kisiel, który rozgrzewa smakiem” - przygotowały firmy DDB Warszawa, Ambasada Brand Communications, Starcom i Kolterman Media Communications.
Ruszyła nowa kampania reklamowa wód mineralnych Staropolanka (produkowanej przez Polską Grupę Uzdrowisk). Akcja jest realizowana pod hasłem „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz!”.
W telewizji i punktach sprzedaży rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa sieci Pizza Hut (Amrest). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Lemon i Media Direction OMD.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc