Wrocław reklamuje się jako Europejska Stolica Kultury 2016
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Opublikowany: 02-02-2014
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.
Leszek Dawid o filmie "Broad Peak"
Szara strefa związana z niepłaceniem podatku VAT w Polsce stanowi niemal 27 proc. zobowiązań z tego tytułu. Ekonomiści szacują, że do budżetu nie trafia co roku ponad 40 mld zł. Sytuację poprawiłoby obniżenie i ujednolicenie stawek podatków oraz uproszczenie przepisów.
Do emisji trafił nowy spot z Pawłem Wilczakiem i Joanną Brodzik reklamujący program promocyjny SmartDom oferowany przez Plus i Cyfrowy Polsat. Kampanię przygotowały firmy Grey Group, TFP i Media Direction OMD.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc