Ryż i czekolada trenują w piłkarskiej reklamie Belriso
Opublikowany: 15-06-2018
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
Opublikowany: 15-06-2018
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
Ruszyła kampania T-Mobile Polska reklamująca taryfy, w których dodatkowy tablet wraz z podstawowymi urządzeniami kosztują złotówkę. Akcję przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starcom.
– Kolej wciąż traci na rzecz przewozów drogowych – wynika z raportu Instytutu Jagiellońskiego na temat sytuacji w przewozach towarowych. Stan torów powoduje, że w Polsce pociąg towarowy jedzie ze średnią prędkością nieco ponad 20 kilometrów na godzinę. Do obsługi sprzętu zaangażowanych jest wiele osób, co zwiększa koszty transportu. Polska kolej jest przez to znacznie mniej konkurencyjna niż na przykład niemiecka.
ING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową oferowanego rozwiązania Firmowy Pakiet na Start. W spocie o początkach swojej działalności biznesowej opowiadają różni przedsiębiorcy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc