Ryż i czekolada trenują w piłkarskiej reklamie Belriso
Opublikowany: 15-06-2018
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
Opublikowany: 15-06-2018
Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.
spot z zapiekanką reklamujący ketchup Kotlin
Agencja: Mother London
Klient: IKEA
Produkt: IKEA
Rośnie świadomość roli PR w przedsiębiorstwach, doceniana jest również jego skuteczność. Wyzwaniem dla całej branży jest budowanie nie tylko doraźnego wizerunku firmy, lecz także długoterminowej reputacji opartej na zaufaniu. Eksperci oceniają, że PR-owców czekają bardzo dobre lata ze względu na rosnące zapotrzebowanie na dostarczane przez nich treści. Dobre perspektywy powodują, że chętnych do pracy i studia z zakresu PR nie brakuje.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc