"Treści do potęgi Newsweek"
Opublikowany: 05-04-2019
Spot kampanii wizerunkowej tygodnika tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska).
Opublikowany: 05-04-2019
Spot kampanii wizerunkowej tygodnika tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska).
15 maja rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Książęce. Obejrzeć będzie można dwa spoty reklamowe, jeden poświęcony trzem podstawowym wariantom Kolekcji, a drugi wariantowi limitowanemu – Jasnemu Ryżowemu. Filmy promowane będą także w Internecie - na profilu marki na Facebooku oraz w kampanii VOD.
W ramach kampanii „Język polski ą-ę” w przypadający w czwartek Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego wszystkie teksty w polskich mediach ukażą się bez znaków diakrytycznych. Akcję, organizowaną przez agencję Ogilvy & Mather, wspierają m.in. Jerzy Bralczyk, Henryk Sawka i Marek Przybylik.
Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie Gronie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w ramach której na etykietach jego butelek znalazły się krótkie życzenia i zwroty grzecznościowe. Jest to pierwsza kampania Tyskiego przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi Poland.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc