To wyjątkowo pracowite lato dla Mazura i Mecenasa – bohaterów marki Tyskie. Panowie, <br />
z powodzeniem, wznosili już toasty za sukces biało-czerwonych. Wsparcie najlepszych kibiców w historii dało nam ćwierć finał. Tym razem Mazur i Mecenas kibicować będą polskim olimpijczykom i wznosić za nich toasty najlepszym piwem w naszej historii. <br />
NIVEA startuje z nową kampanią „Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie”
i ogłasza nową misję marki.
Kampanię „Nieśmiertelni fani” przygotowała agencja Ogilvy Brasil na zlecenie klubu piłkarskiego Club Recife, znanego z oddanych kibiców.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc