SuperGrosz.pl: Każdy z nas życzy sobie czegoś innego
Opublikowany: 09-10-2017
Rusza pierwsza kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” – tak brzmi hasło przewodnie akcji.
Opublikowany: 09-10-2017
Rusza pierwsza kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” – tak brzmi hasło przewodnie akcji.
Pod hasłem „Bierz dychę, oddaj dychę" na początku lutego wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej SuperGrosz
Z danych z amerykańskiego rynku wynika, że ożywienie gospodarcze po drugiej stronie Atlantyku jest trwałe, a amerykańskie firmy – w dobrej kondycji. Dobrym bilansom firm towarzyszą wzrosty na giełdach. Z dużych amerykańskich firm gorsze od spodziewanych wyniki za trzeci kwartał pokazały na razie tylko dwie spółki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc