Odbierz Dychę, Oddaj Dychę - spot SuperGrosz
Opublikowany: 09-02-2018
Pod hasłem „Bierz dychę, oddaj dychę" na początku lutego wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej SuperGrosz
Opublikowany: 09-02-2018
Pod hasłem „Bierz dychę, oddaj dychę" na początku lutego wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej SuperGrosz
Rusza pierwsza kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” – tak brzmi hasło przewodnie akcji.
1,5 mln Polaków jest zatrudnionych na umowy-zlecenia, zaś 0,5 mln – na umowy o dzieło. Umowy cywilnoprawne ze względu na mniejsze obowiązki w zakresie płacenia składek są bardziej korzystne dla pracodawców, zdarzają się więc nieprawidłowości przy ich zawieraniu. Nawet 15 proc. z 2 mln pracowników powinno być zatrudnionych na etacie, bo wykonywana przez nich praca spełnia szereg przesłanek ku temu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc